bersama mumshoppe difacebook. Dapatkan artikel tentang penyusuan susu ibu di sini

Tempahan


Saturday, June 18, 2011

Breastmilk Booster - Fenugreek

Salam to all.
Dimaklumkan bahawa fenugreek berwajah baru.
Nama pun semakin komersial :) FENUGRY
Nak maklumkan bahawa new price FG (singkatan) ialah :
RM54/pack = 150 Kapsul
Dimaklumkan juga bahawa botol kecil sudah tidak dikeluarkan lagi ya.
Terima kasih.

Alhamdulillah lebih 200 pelanggan telah mencuba fg ni..
bagi yg telah berjaya meningkat pengeluaran susu tahniah..teruskan usaha anda

Testimon Pengguna :

1. Susu semakin pekat. Putih berkrim warnanya
2. Pengeluaran susu bertambah danboleh dilihat bertambahannya
3. Jika tak makan fenugreek susu mmg kurang at least makan fenugreek ada peningkatan pengeluaran susu
4. Walau harga dah naik saya tetap nakkan fenugreek kerana ia berkesan buat saya

Pesanan saya yg juga pengguna fenugreek :
Jangan makan fenugreek kerana susu anda telahpun menunjukkan pengurangan. Namun makanlah ia sejak awal lepas pantang sebagaimana anda makan vitamin utk kesihatan atau palbagai suppliment utk menguruskan berat badan.. Jadikan fenugreek sebagai suppliment untuk menambah, mengekalkan jumlah kuantiti dan kualiti susu untuk anak anda. Terutama bagi kita ibu yg berkerjaya, kuantiti susu yg mencukupi sgt penting buat anak kita 0-2 tahun.


3 comments:

  1. Salam, saya nak tanya pasal Fenugry capsule (botol baru), saya noted kapsul dia from bovine origin, halal ke tak? Sebelum nih saya makan fenugreek jgk tp yang botol lama, kapsul tu vegetable origin.. harap clarify, tq

    ReplyDelete
  2. yg ni mmg betol² xde pape effect ke kalau kita ambil?
    lulus dr jbtan kesihtan ke?

    ReplyDelete